4

Van Hout adviseurs en installateurs


Behoefte
Een website die voldoet aan alle eisen van deze tijd, past binnen de corporate sfeer, optimaal vindbaar is (meer bezoekers), te bezoeken via tablet, desktop en smartphone en de bezoeker overtuigt en aanzet tot actie. Een uitdaging die Schot&Roos graag aanging voor Van Hout!

 
Belofte

Om het volle potentieel van de website te benutten, start Schot&Roos altijd met een goede webstrategie. Centraal staat de vraag: wat heeft u nodig? De strategie is afhankelijk van de organisatie en moet passen als een jas. Voor sommigen is dat een unieke aanpak, voor ons is dat gewoon gezond verstand. Voor Van Hout was de webstrategie gericht op het trekken van meer bezoekers, deze overtuigen en aanzetten tot actie. Met een beperkte belasting van de back-office.

 

De belofte van Van Hout wordt vertaald naar meters die harde cijfers tonen, resultaten van de organisatie zelf, teksten die uitleggen hoe dit tot stand kan komen en referenties die bewijzen dat het rendement voor de klanten daadwerkelijk wordt behaald.

 
Bewijs
Dankzij een succesvolle webstrategie, ontwikkelde Schot&Roos een website die bezoek genereert en de kans biedt om in contact te treden. Truly en totally responsive. En met resultaat. De eerste twee weken kwamen al 3 sollicitatieformulieren, 4 inschrijvingen voor de nieuwsbrief en 2 kwalitatieve contactformulieren binnen bij Van Hout. Nieuwsgierig? Terecht! Bezoek de website via http://www.van-hout.com/.
 
De werkzaamheden voor Van Hout op een rij: webstrategie > vindbaarheid optimalisatie en sitestructuur > concept en webdesign > SEO-copywriting > responsive development > Google Analytics inrichten > maandelijkse analyse en optimalisatie adviezen

 

Quote Peter Schilders/ directie Van Hout adviseurs en installateurs

De wereld van installeren is niet meer zoals 10 jaar terug. Wij kijken al enkele jaren anders naar installaties. De naam en het logo van Gebr. van Hout was na 38 jaar nog steeds een begrip in de regio. Maar om ook de komende tientallen jaren vooruit te kunnen was dit logo met naam aan vervanging toe. Om dit te realiseren zijn wij de markt op gegaan om een partner te vinden die ons hierin adviseert. Hierbij is Schot&Roos de partij geworden, die ons hierbij terzijde heeft gestaan.

 

Schot&Roos heeft ons verhaal aangehoord hoe wij in de markt staan en heeft  een concept neergelegd, waarbij achter elke verandering een gedachte zit en onze herpositionering goed in de markt is komen te staan. Wat er tot stand is gekomen zijn wij heel tevreden over. Ons logo, briefpapier, bouwborden, advertenties, kleding en auto’s. Onze website zoals deze nu gepositioneerd staat, waarbij duidelijk naar voren komt wat we zijn en wat we doen. Werken met Schot&Roos was een groot succes.


Vorig project - Volgend project
Terug naar het projectenoverzicht

van-hout.com: 100% responsive website